DBID: 10174
Systémové číslo: P23V00000032 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
20.01.2023
Nabídku podat do:
14.03.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem VZ je poskytování úklidových služeb po dobu 36 měsíců spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. To vše dle požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
Základní předpokládaná hodnota za dobu 36 měsíců, a činí: 27 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota opce činí: 8 100 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku za dobu 36 měsíců činí: 4 050 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně maximálně možného využití vyhrazené změny závazku a opce činí: 39 150 000,00 Kč bez DPH.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
39 150 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace
IČO: 48379808
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 210289
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ. Vybraný dodavatel se ve smlouvě zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli, a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel požaduje, aby k provádění úklidových služeb byly používány výrobky s ekologickým značením, např. Ekologicky šetrný výrobek. Výrobky s certifikátem Ekologicky šetrný výrobek neobsahují EDTA, NTA maximálně do 5% hmotnosti a fakticky žádný fosfor.
Zadavatel dále požaduje zajištění třídění odpadu při poskytování úklidových služeb a proškolení osob poskytujících služby ohledně ekologického přístupu.
Zadavatel požaduje, aby používané čisticí prostředky odpovídaly požadavkům Metodiky pro environmentálně odpovědný přístup při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy a to zejména listu č. 7 Čisticí prostředky a úklidové služby, která byla přijata na základě usnesení vlády č. 531/2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy.