Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.02.2023 11:38:59
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 ze dne 16.2.2023

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 k veřejné zakázce s názvem „ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB "
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 16. 2. 2023“
Vysvětlení ZD č. 2 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10174.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k výše uvedenému upřesnění zadávacích podmínek prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 14. 3. 2023 do 10:00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2 ze dne 16. 2. 2023_signed.pdf (637.60 KB)