Veřejná zakázka: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 10174
Systémové číslo: P23V00000032
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 20.01.2023
Nabídku podat do: 08.03.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je poskytování úklidových služeb po dobu 36 měsíců spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. To vše dle požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
Základní předpokládaná hodnota za dobu 36 měsíců, a činí: 27 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota opce činí: 8 100 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku za dobu 36 měsíců činí: 4 050 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně maximálně možného využití vyhrazené změny závazku a opce činí: 39 150 000,00 Kč bez DPH.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 39 150 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace
  • IČO: 48379808
  • Poštovní adresa:
    Skořická 314
    33843 Mirošov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 210289

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy