Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem VZ je poskytování úklidových služeb po dobu 36 měsíců spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. To vše dle požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
Základní předpokládaná hodnota za dobu 36 měsíců, a činí: 27 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota opce činí: 8 100 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku za dobu 36 měsíců činí: 4 050 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně maximálně možného využití vyhrazené změny závazku a opce činí: 39 150 000,00 Kč bez DPH.
Místo plnění: Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt: Mgr. Renata Janoušková
tel.: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 08.03.2023 10:00
Datum zahájení: 20.01.2023 13:15
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: