Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.02.2023 13:57:31
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 3.2.2023

Vážený pane, Vážená paní,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB "
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 3. 2. 2023“
Vysvětlení ZD č. 1 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10174.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k výše uvedenému upřesnění zadávacích podmínek prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 8. 3. 2023 do 10:00 hodin.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 3.2.2023_sign.pdf (618.78 KB)
- Příloha č. 7_Cenová nabídka - úklid podlah a obkladů ve znění Vysvětlení ZD č. 1.xlsx (44.27 KB)
- Příloha č. 6_ Krycí list nabídky_ve znění Vysvětlení ZD č. 1.xlsx (21.79 KB)