obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je poskytování úklidových služeb po dobu 36 měsíců spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. To vše dle požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
Základní předpokládaná hodnota za dobu 36 měsíců, a činí: 27 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota opce činí: 8 100 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku za dobu 36 měsíců činí: 4 050 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně maximálně možného využití vyhrazené změny závazku a opce činí: 39 150 000,00 Kč bez DPH.
Místo plnění:
Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Mgr. Renata Janoušková
tel.: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
14.03.2023 10:00
Datum zahájení:
20.01.2023 13:15
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software