Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.03.2023 11:38:43
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 ze dne 6.3.2023

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 k veřejné zakázce s názvem „ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV VČETNĚ DALŠÍCH SLUŽEB "
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 3 ze dne 6. 3. 2023“
Vysvětlení ZD č. 3 bylo dnes uveřejněno v detailu VZ v elektronickém nástroji E-ZAK: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10174.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k uvedené odpovědi neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 3 ze dne 6.3. 2023_sign.pdf (625.44 KB)