DBID: 10927
Systémové číslo: P23V00000786 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-028247
Datum zahájení:
21.06.2024
Nabídku podat do:
29.07.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: DÍLNY SPŠ STROJNICKÉ A SOŠ PROF. ŠVEJCARA, PLZEŇ, KLATOVSKÁ 109 – PROJEKTOVÁ DOKUMENTACE
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Projektové práce a související činnosti budou provedeny v rozsahu potřebném pro získání všech pravomocných povolení, rozhodnutí, stanovisek a vyjádření potřebných pro povolení stavby (DSP). Zhotovitel dále zpracuje projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele a realizaci stavby (DPS) dle požadavků uvedených ve smlouvě o dílo a upřesnění v Příloze č. 1 Smlouvy o dílo.
Zpracování projektové dokumentace ve stupních DSP a DPS je vyžadováno s využitím metody informačního modelování staveb (,,BIM“). Součástí plnění bude vytvoření dokumentu BEP a dílčích digitálních informačních modelů, včetně koordinačního modelu. Všechny fáze projektové dokumentace budou předávány a komunikovány v rámci Společného datového prostředí (CDE), které poskytne objednatel.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
20 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeň-město
Zadavatel
Úřední název: Plzeňský kraj
IČO: 70890366
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. V příloze č. 3 ZD zadavatel požaduje od poskytovatele doložení čestného prohlášení, kde se zavazuje, zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky), včasné platby poddodavatelům.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za řádně poskytnuté plnění k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil zásadu v předmětu plnění, kdy požaduje navrhnout ekonomicky přijatelná opatření k jejím úsporám (např. návrh osvětlení upravovaných prostorů, instalace pohybových čidel, která budou řídit intenzitu osvětlení apod., monitoring CO2 a dalších škodlivých látek, energetický management), navrhnout vhodná opatření k ochraně životního prostředí - návrh nakládání s odpady a jejich recyklace, využití materiálů šetrných k životnímu prostředí a v souladu s právními předpisy zohlednit opatření BOZP. Zpracovatel projektu navrhne způsob na využití cirkulární ekonomiky, šetrné nakládání se zdroji surovin, šetrné nakládání s vodou, zdravé vnitřní prostředí. Zhotovitel navrhne vhodné řešení zajišťující tepelnou pohodu v zimních i letních měsících a instalaci vybavení pro monitorování provozu a zařízení pro podružná měření spotřeb energií, zapracování energetického managementu atd. Zhotovitel navrhne vhodná opatření zmírňující negativní dopady provádění stavby na okolní prostředí.
Zadavatel požaduje snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí: Úspora tištěné dokumentace - PD pro povolení stavby 1x na datovém nosiči v elektronické podobě. Počet paré v listinné podobě se bude odvíjet výhradně od potřeby stavebního úřadu a dotčených orgánů státní správy pro zajištění potřebných stanovisek + 1 paré pro Objednatele.
Jiné
Zadavatel zohlednil zásadu inovace tím, že zadává zpracování projektové dokumentace na stavební úpravy objektu za účelem dosažení energetických úspor a zajištění dostupnosti osobám s omezenou schopností pohybu a orientace do všech prostorů přístupných pro žáky a veřejnost. Zmodernizované prostory a použité technologie budou pro zadavatele inovativní a umožní zadavateli a uživatelům objektu lepší modernější prostředí s využitím inovativních prvků – technologie šetrné k životnímu prostředí, smart technologie apod.