Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE NA DOSTAVBU BUDOV SO1 A SO2 V MONOBLOKU A VÝSTAVBU NOVÉ BUDOVY SO7 U MONOBLOKU V KLATOVSKÉ NEMOCNICI, a.s.
DBID: 9732
Systémové číslo: P22V00000509 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
25.08.2023
Nabídku podat do:
26.09.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE NA DOSTAVBU BUDOV SO1 A SO2 V MONOBLOKU A VÝSTAVBU NOVÉ BUDOVY SO7 U MONOBLOKU V KLATOVSKÉ NEMOCNICI, a.s.
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Projektové práce a související činnosti budou provedeny v rozsahu potřebném pro získání všech pravomocných povolení, rozhodnutí, stanovisek a vyjádření potřebných pro umístění a povolení stavby (DUR, DSP). Zhotovitel dále zpracuje projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele a realizaci stavby (DPS).
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
15 300 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Klatovská nemocnice, a.s.
IČO: 26360527
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 225565
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
a) legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. V příloze č. 3 ZD zadavatel požaduje od poskytovatele doložení čestného prohlášení, kde se zavazuje, zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
b) sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky), včasná platba poddodavatelům.
c) řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za řádně poskytnuté plnění k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů.
Podpora ekologicky šetrných řešení
a) Zadavatel zohlednil zásadu v předmětu plnění, kdy požaduje navrhnout ekonomicky přijatelná opatření k jejím úsporám (např. návrh osvětlení upravovaných prostorů, instalace pohybových čidel, která budou řídit intenzitu osvětlení apod., monitoring CO2), navrhnout vhodná opatření k ochraně životního prostředí, návrh nakládání s odpady a jejich recyklace, využití materiálů šetrných k životnímu prostředí a v souladu s právními předpisy zohlednit opatření BOZP. Zpracovatel projektu navrhne způsob na využití cirkulární ekonomiky, šetrné nakládání se zdroji surovin, šetrné nakládání s vodou, zdravé vnitřní prostředí. Zhotovitel navrhne vhodné řešení zajišťující tepelnou pohodu v zimních i letních měsících a instalaci vybavení pro monitorování provozu a zařízení pro podružná měření spotřeb energií. Zhotovitel navrhne vhodná opatření zmírňující negativní dopady provádění stavby na okolní prostředí. V rámci projektu bude podpořena možnost šetrného způsobu dopravy.
b) Zadavatel požaduje snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí: Úspora tištěné dokumentace - PD pro územní řízení a stavební povolení (nebo společné řízení) pouze 1 x na datovém nosiči v elektronické podobě. Počet paré v listinné podobě se bude odvíjet výhradně od potřeby stavebního úřadu a dotčených orgánů státní správy pro zajištění potřebných stanovisek +1 paré pro Objednatele.
Jiné
Zadavatel zohlednil zásadu inovace tím, že požaduje po zpracovateli projektové dokumentace navrhnout inovativní prvky – zapracování energetického managementu, větrání s rekuperací, pasivní prvky stínění, technologie šetrné k životnímu prostředí, využití obnovitelných zdrojů, smart technologie, apod.