Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této zakázky je:
1. Vytvoření a implementace webového portálu sociálních služeb a IT modulu pro sledování duplicit v žádostech o zařazení do pobytové sociální služby.
2. Poskytování technické podpory a údržby (maintenance), které se sjednávají na dobu neurčitou, minimálně však na dobu 5 let, od předání dokončeného webového portálu.
3. Poskytování služeb případného rozvoje portálu na základě konkrétních požadavků, které se sjednávají na maximálně 200 hodin rozvoje.
Předmět zakázky je podrobně definován v Technické dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy. Dále je tento předmět specifikován v příslušných Návrzích smluv a jejich přílohách, tj. v přílohách č. 2, 3 a 4 této Výzvy.
Tato veřejná zakázka zajistí vznik webového portálu, v něm pak vznik nástroje sledování obsazenosti pobytových sociálních služeb na území Plzeňského kraje. Krajský informační systém přinese usnadnění práce a zjednodušení získávání informací a dat, jak pro zaměstnance KÚPK, tak i pro poskytovatele, uživatele sociálních služeb i veřejnost.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Elektronické nabídky lze podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/).
Listinné nabídky se doručují na podatelnu Krajského úřadu Plzeňského kraje, odbor sociálních věcí, přízemí
Škroupova 18
306 13 PLZEŇ
Podrobnější informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.