Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj 2018 - 2019

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5851
Systémové číslo: P17V00000434
Datum zahájení: 08.11.2017
Nabídku podat do: 30.11.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj 2018 - 2019
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem této centralizované veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb pro potřeby organizací zřizovaných nebo založených Plzeňským krajem včetně centrálního zadavatele a pro Plzeňský kraj. Součástí dodávky bude také pořízení a doprava do sídla příslušného objednatele.
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části:
• 1. část - Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
• 2. část - Kancelářské potřeby bez omezení

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 950 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
    Vejprnická 663/56
    31800 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky v elektronické podobě se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy