Název: Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj 2018 - 2019
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem této centralizované veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb pro potřeby organizací zřizovaných nebo založených Plzeňským krajem včetně centrálního zadavatele a pro Plzeňský kraj. Součástí dodávky bude také pořízení a doprava do sídla příslušného objednatele.
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části:
• 1. část - Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
• 2. část - Kancelářské potřeby bez omezení
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 950 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky v elektronické podobě se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)