Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj 2018 - 2019
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této centralizované veřejné zakázky je zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb pro potřeby organizací zřizovaných nebo založených Plzeňským krajem včetně centrálního zadavatele a pro Plzeňský kraj. Součástí dodávky bude také pořízení a doprava do sídla příslušného objednatele.
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části:
• 1. část - Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
• 2. část - Kancelářské potřeby bez omezení
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Nabídky v elektronické podobě se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt: Mgr. Renata Janoušková
tel.: 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 30.11.2017 10:00
Datum zahájení: 08.11.2017 14:17
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: