Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj 2018 - 2019
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.11.2017 09:27:07
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č.3

Vážení
tímto Vám zasíláme Vysvětlení zadávací dokumentace č.3 ze dne 22.11.2017, včetně aktualizovaných příloh č.2 Výzvy a č.3 Výzvy ve znění VZD č.3. Zadavatel současně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 30.11.2017 do 10.00 hod.
s pozdravem
Mgr. Renata Janoušková
Centrální nákup, p.o.


Přílohy
- Příloha č. 3_Výzvy_Ocenění položek 2.část - ve znění VZD č.3.xlsx (22.77 KB)
- Příloha č. 2_Výzvy_Ocenění položek 1.část - ve znění VZD č.3.xlsx (21.77 KB)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.doc (64.00 KB)