DBID: 9844
Systémové číslo: P22V00000621 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
15.12.2022
Nabídku podat do:
18.01.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Úklid areálu Krajského úřadu Plzeňského kraje 2023
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem VZ je pravidelný úklid areálu Krajského úřadu Plzeňského kraje, který zahrnuje budovy v Plzni na adrese Škroupova 18, Purkyňova 28, Petákova 5 a Jagellonská 13, a to v rozsahu a četnosti dle zadávacích podmínek.
Zadavatel umožní prohlídku místa plnění v termínu uvedeném v zadávacích podmínkách.
Předpokládaná hodnota VZ činí 9 744 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku činí 2 420 000,00 Kč bez DPH.
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 12 164 000,00 Kč bez DPH.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
12 164 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Plzeňský kraj
IČO: 70890366
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ. Vybraný dodavatel se ve smlouvě zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli, a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil tuto zásadu, když požaduje, aby k provádění úklidových služeb byly používány výrobky s ekologickým značením, např. Ekologicky šetrný výrobek. Výrobky s certifikátem Ekologicky šetrný výrobek neobsahují EDTA, NTA maximálně do 5% hmotnosti a fakticky žádný fosfor.
Zadavatel požaduje zajištění třídění odpadu při poskytování úklidových služeb a proškolení osob poskytujících služby ohledně ekologického přístupu.
Zadavatel požaduje, aby používané čisticí prostředky odpovídaly požadavkům Metodiky pro environmentálně odpovědný přístup při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy.