Název: Střední škola Kralovice – doprava žáků na kroužky a exkurze
Druh veřejné zakázky: Služby
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zajištění autobusové přepravy žáků za účelem realizace naplánovaných kroužků a exkurzí po dobu trvání projektu.
Cílem výběrového řízení je uzavření rámcové dohody o přepravě s jedním vybraným dodavatelem.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
454 545 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Střední škola, Kralovice, nám. Osvobození 32
IČO: 00077704
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 351316
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
1) Nabídku v elektronické podobě lze podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
2) Nabídku v listinné podobě lze podat na adrese:
Střední škola, Kralovice, nám. Osvobození 32
nám. Osvobození 32
331 41 Kralovice
Zadavatel požaduje od poskytovatele doložení čestného prohlášení, kde se zavazuje, zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil zásadu když, stanovil požadavky na minimální technické a bezpečnostní podmínky, stáří vozidel a emisní normy. Zadavatel zapracoval zásadu odpovědného veřejného zadávání v Příloze č. 3 Návrh Rámcové dohody.