Veřejná zakázka: Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. v období od 1.1.2018 do 31.12.2021 - 2. vyhlášení

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Vyhodnoceno
Hodnocení je ukončeno, probíhá výběr dodavatele a uzavření smlouvy.
DBID: 5914
Systémové číslo: P17V00000497
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 03.11.2017
Nabídku podat do: 11.12.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. v období od 1.1.2018 do 31.12.2021 - 2. vyhlášení
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu určitou tj. do 31.12.2021, k zabezpečení úklidových služeb v areálu Stodské nemocnice, a.s. včetně dalších prací, dodávek a služeb s tím spojených.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které spočívají v provádění pravidelného úklidu podlah, servisu kuchyněk,mytí svítidel a vysávání výustek vzduchotechniky, mytí oken, úklidu po malování dle požadavků zadavatele.
Součástí předmětu veřejné zakázky je dále pronájem nebytových prostor Stodské nemocnice, a.s., sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců dodavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 17 280 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Stodská nemocnice, a. s.
  • IČO: 26361086
  • Poštovní adresa:
    Hradecká 600
    33301 Stod
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 231469

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
1) v listinné podobě na adrese:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Česká republika
2) v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace_Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. -_2.vyhlášení Dokument PDF Zadávací dokumentace_Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nem_2.vyhlášení.pdf 14.37 MB
Příloha č. 1 Příloha č. 1_ Informace a podmínky zadavatele_VZ Dokument MS Word Příloha č. 1_ Informace a podmínky zadavatele_VZ.docx 61.46 KB
Příloha č. 2A Příloha č. 2A_TS-Kategorie úklidových prací Dokument MS Excel Příloha č. 2A_TS-Kategorie úklidových prací.xlsx 26.47 KB
Příloha č. 2B Příloha č. 2B_TS-Prostory úklidu Dokument MS Excel Příloha č. 2B_TS-Prostory úklidu.xlsx 52.58 KB
Příloha č. 3 Příloha č. 3_TS- Cenová nabídka - pravidelný úklid podlah včetně úklidových prací Dokument MS Excel Příloha č. 3_TS- Cenová nabídka - pravidelný úklid podlah včetně úklidových prací.xlsx 31.25 KB
Příloha č. 4 Příloha č. 4_TS-Cenová nabídka - servis kuchyněk Dokument MS Excel Příloha č. 4_TS-Cenová nabídka - servis kuchyněk.xlsx 14.88 KB
Příloha č. 5 Příloha č. 5_TS-cenová nabídka-mytí svítidel a vysávání výustek Dokument MS Excel Příloha č. 5_TS-cenová nabídka-mytí svítidel a vysávání výustek.xlsx 12.71 KB
Příloha č. 6 Příloha č. 6_TS - Cenová nabídka-mytí oken Dokument MS Excel Příloha č. 6_Cenová nabídka-mytí oken.xlsx 13.21 KB
Příloha č. 7 Příloha č. 7_TS-cenová nabídka-úklid po malování Dokument MS Excel Příloha č. 7_TS-cenová nabídka-úklid po malování.xlsx 103.91 KB
Příloha č. 8 Příloha č. 8_Dezinfekční řád SN Dokument MS Excel Příloha č. 8_Dezinfekční řád SN.xlsx 75.34 KB
Příloha č. 9 Příloha č. 9_ Směrnice o Nakládání s odpadem Dokument MS Word Příloha č. 9_ Směrnice o Nakládáni s odpadem.docx 991.88 KB
Příloha č. 10 Příloha č. 10_Návrh Smlouvy o zajištění úklidových služeb Dokument MS Word Příloha č. 10_Návrh Smlouvy o zajištění úklidových služeb.docx 70.82 KB
Příloha č. 11 Příloha č. 11_Návrh Smlouvy o nájmu prostoru sloužícího k podnikání Dokument MS Word Příloha č. 11_Návrh Smlouvy o nájmu prostoru sloužícího k podnikání.docx 44.75 KB
Příloha č. 12 Příloha č. 12_Plánek II. PP budovy č.p. 600 Obrázek JPEG Příloha č. 12_Plánek II. PP budovy č.p. 600.jpeg 49.11 KB
Příloha č. 13 Příloha č. 13_Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 13_Seznam poddodavatelů.docx 38.30 KB
Příloha č. 14 Příloha č. 14_Čestné prohlášení o seznámení se zadávacími podmínkami - Vzor Dokument MS Word Příloha č. 14_Čestné prohlášení o seznámení se zadávacími podmínkami - Vzor.docx 17.88 KB
Příloha č. 15 Příloha č. 15_Krycí list nabídky Dokument MS Excel Příloha č. 15_Krycí list nabídky.xlsx 20.05 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
23.11.2017 09:14 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Renata Janoušková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
16.11.2017 10:50 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Renata Janoušková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici - 2. vyhlášení Dokument MS Word Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - Zajištění úklidů Stod - 2. vyhlášení.doc 92.50 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 ze dne 23.11.2017 Dokument MS Word Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 - Zajištění úklidů Stod - 2. vyhlášení.doc 68.50 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele ze dne 14.12.2017 - PRVNÍ CHRÁNĚNÁ DÍLNA s.r.o. Dokument PDF Rozhodnutí o výběru dodavatele.pdf 609.02 KB
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele_VZ Zajištění úklidových služeb pro Stodskou nemocnici, a.s. v období od 1.1.2018 do 31.12.2021 - 2. vyhlášení Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 686.55 KB

Formuláře

URL odkazy