Veřejná zakázka: SPŠD - nákup kuchyňské technologie pro školní jídelnu Křimice

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 7224
Systémové číslo: P19V00000275
Datum zahájení: 17.05.2019
Nabídku podat do: 14.06.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: SPŠD - nákup kuchyňské technologie pro školní jídelnu Křimice
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž nového gastro zařízení, včetně dopravy do místa plnění, uvedení do provozu a případné likvidace vzniklého odpadu a to v rozsahu a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele, které jsou uvedeny v zadávacích podmínkách, tj. ve Výzvě k podání nabídek a v jejich přílohách.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 634 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Střední průmyslová škola dopravní, Plzeň, Karlovarská 99
  • IČO: 69457930
  • Poštovní adresa:
    Karlovarská 1210/99
    32300 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 369357

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v listinné podobě nebo v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.

Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56, 3. patro
318 00 Plzeň

Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.

Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
04.06.2019 15:11 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lenka Vaculíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5    
31.05.2019 13:32 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lenka Vaculíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4    
31.05.2019 08:48 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lenka Vaculíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
23.05.2019 14:44 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lenka Vaculíková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
21.05.2019 15:11 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lenka Vaculíková Vysvětlení zadávací dokumentace č.1    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument MS Word Rozhodnutí o výběru dodavatele.docx 68.47 KB
Záznam poptávkovém řízení Záznam poptávkovém řízení Dokument MS Word 4) Záznam o poptávkovém řízení -S1.docx 81.85 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
2P Gastro spol. s r.o. 02120356 Česká republika Ne
GAMA HOLDING Praha a.s. 26467259 Česká republika Ne
InterGast a.s. 62917153 Česká republika Ne
IQ GASTRO s.r.o. 03413497 Česká republika Ne
ITP GASTRO s.r.o. 04483316 Česká republika Ne
MEGASTRO CZ, s.r.o. 26259630 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 28.06.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MEGASTRO CZ, s.r.o. 26259630 Česká republika 1 311 500,00 1 586 915,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.