Veřejná zakázka: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV – JŘBU 2025 – NOUZOVÝ STAV

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 12181
Systémové číslo: P25V00000470
Evidenční číslo zadavatele: CN/165/CN/25
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 07.10.2025
Nabídku podat do: 09.10.2025 14:10

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV – JŘBU 2025 – NOUZOVÝ STAV
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb po dobu necelých 5 měsíců (do 28. 2. 2026) spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. Jedná se o nouzové řešení, kdy je třeba překlenout výpadek stávajícího dodavatele do doby dokončení nového nadlimitního zadávacího řízení. Zadavatel vyhlásil jednací řízení bez uveřejnění (JŘBU) podle § 63 odst. 5 ZZVZ.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: jednací řízení bez uveřejnění
    Důvod použití jednacího řízení:
    Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 187 500 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace
  • IČO: 48379808
  • Poštovní adresa:
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 210289

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky