Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV – JŘBU 2025 – NOUZOVÝ STAV
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb po dobu necelých 5 měsíců (do 28. 2. 2026) spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. Jedná se o nouzové řešení, kdy je třeba překlenout výpadek stávajícího dodavatele do doby dokončení nového nadlimitního zadávacího řízení. Zadavatel vyhlásil jednací řízení bez uveřejnění (JŘBU) podle § 63 odst. 5 ZZVZ.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: jednací řízení bez uveřejnění
 
Elektronické podpisy:

Zdůvodnění použití jednacího řízení: Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Zadávací dokumentace: na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 09.10.2025 14:10
Datum zahájení: 07.10.2025 11:42
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: