obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV – JŘBU 2025 – NOUZOVÝ STAV
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO DOMOV HARMONIE MIROŠOV – JŘBU 2025 – NOUZOVÝ STAV
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb po dobu necelých 5 měsíců (do 28. 2. 2026) spočívajících v provádění pravidelných úklidových prací a dále pronájem nebytových prostor, sloužící k uložení prostředků na úklid a k převlékání zaměstnanců. Jedná se o nouzové řešení, kdy je třeba překlenout výpadek stávajícího dodavatele do doby dokončení nového nadlimitního zadávacího řízení. Zadavatel vyhlásil jednací řízení bez uveřejnění (JŘBU) podle § 63 odst. 5 ZZVZ.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
09.10.2025 14:10
Datum zahájení:
07.10.2025 11:42
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software