DBID: 11783
Systémové číslo: P25V00000074 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-012116
Datum zahájení:
04.03.2025
Nabídku podat do:
09.04.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Ostraha a recepce KÚPK 2025+
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je komplexní zajištění fyzické ostrahy a recepční služby v areálu Krajského úřadu Plzeňského kraje.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
15 877 617 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Plzeňský kraj
IČO: 70890366
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
v závazném návrhu příkazní smlouvy požaduje, aby příkazník při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Vybraný dodavatel se ve smlouvě zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli, a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).