Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 11582
Systémové číslo: P24V00000543
Datum zahájení: 21.10.2024
Nabídku podat do: 01.11.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a organizace PK.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 850 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

Žádné záznamy.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení Vysvětlení Výzvy k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ Dokument PDF Vysvětlení Výzvy k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ.pdf 577.44 KiB

Formuláře

URL odkazy