Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 11582
Systémové číslo: P24V00000543
Datum zahájení: 21.10.2024
Nabídku podat do: 01.11.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a organizace PK.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 850 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Kvalifikační dokumentace - soubory ke stažení

Žádný soubor nebyl přiložen

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva Výzva k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ Dokument PDF Výzva k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ.pdf 914.62 KiB
Příloha č. 1 Krycí list Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Krycí list.xlsx 11.39 KiB
Příloha č. 2 Ocenění položek BEZ - Katalo_upraveno 25.10.24 Dokument MS Excel Příloha č. 2 - Ocenění položek BEZ - Katalo_upraveno 25.10.24.xlsx 25.08 KiB
Příloha č. 3 Návrh Rámcové kupní smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 3 - Návrh Rámcové kupní smlouvy.docx 48.95 KiB
Příloha č. 4 Vzor prohlášení_BEZ Dokument MS Word Příloha č. 4 - Vzor prohlášení_BEZ.docx 65.55 KiB
Příloha č. 5 Seznam organizací PK Dokument MS Excel Příloha č. 5 - Seznam organizací PK.XLSX 31.68 KiB
Vysvětlení Vysvětlení Výzvy k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ Dokument PDF Vysvětlení Výzvy k podání nabídky_Kancelářské potřeby BEZ.pdf 577.44 KiB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
21.10.2024 14:21 výzva Petra Matějková Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy