DBID:
11582
Systémové číslo:
P24V00000543
Datum zahájení:
21.10.2024
Nabídku podat do:
01.11.2024 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Kancelářské potřeby bez náhradního plnění pro Plzeňský kraj 2025
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a organizace PK.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
-
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
- Předpokládaná hodnota:
850 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Zadavatel
- Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
- IČO: 72046635
- Poštovní adresa:
- Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt
Kvalifikační dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Kvalifikační dokumentace - soubory ke stažení
Žádný soubor nebyl přiložen
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Zadávací dokumentace - výzva
Datum |
Druh zprávy |
Odesílatel |
Předmět |
o. |
21.10.2024 14:21
|
výzva
|
Petra Matějková
|
Výzva
|
|
|
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.