Veřejná zakázka: DPS Kralovice – vybavení interiérů

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadávání
Probíhá zadávací řízení
DBID: 10683
Systémové číslo: P23V00000541
Datum zahájení: 04.09.2023

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: DPS Kralovice – vybavení interiérů
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (jako samostatná zadávací řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka různého vybavení, zařízení, nábytku a zdravotnických prostředků do objektu Domova sociální péče Kralovice, poskytujícího pobytové sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
VZ je rozdělena na 2 části:
Část 1 – Dodávka zdravotnických prostředků - lůžka, matrace a stolky
Část 2 – Dodávka nábytku a ostatního vybavení

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: převážně otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 9 480 567 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Plzeňský kraj
  • IČO: 70890366
  • Poštovní adresa:
    Škroupova 1760/18
    30100 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace_podepsaná.pdf 1.10 MB
Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 1 Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 1 Dokument MS Excel Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 1.xlsx 22.18 KB
Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 2 Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 2 Dokument MS Excel Příloha č. 1 ZD_Krycí list_část 2.xlsx 27.26 KB
Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 1 Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 1 Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 1.xlsx 29.29 KB
Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 2 Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 2 Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD_Technická specifikace_část 2.xlsx 1.97 MB
Příloha č. 3 A ZD_Návrh kupní smlouvy_část 1 Příloha č. 3 A ZD_Návrh kupní smlouvy_část 1 Dokument MS Word Příloha č. 3 A ZD_Návrh kupní smlouvy_část 1.docx 53.99 KB
Příloha č. 3 B ZD_Návrh kupní smlouvy_část 2 Příloha č. 3 B ZD_Návrh kupní smlouvy_část 2 Dokument MS Word Příloha č. 3 B ZD_Návrh kupní smlouvy_část 2.docx 52.07 KB
Příloha č. 4 ZD_Vzor prohlášení a formulářů Příloha č. 4 ZD_Vzor prohlášení a formulářů Dokument MS Word Příloha č. 4 ZD_Vzor prohlášení a formulářů.docx 30.87 KB
Příloha č. 5 ZD_Prohlášení k OVZ Příloha č. 5 ZD_Prohlášení k OVZ Dokument MS Word Příloha č. 5 ZD_Prohlášení k OVZ.DOCX 27.36 KB
Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_1 Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_1 Archiv ZIP Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_1.zip 35.87 MB
Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_2 Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_2 Archiv ZIP Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_2.zip 40.98 MB
Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_3 Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_3 Archiv ZIP Příloha č. 6_ZD_DOKUMENTACE - INTERIÉR_3.zip 10.86 MB
Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na jednotlivých částech, kterých máte zájem se účastnit.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Formuláře

URL odkazy