DBID: 10686
Systémové číslo: P23V00000544 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky:
DPS Kralovice – vybavení interiérů
Datum zahájení:
04.09.2023
Nabídku podat do:
09.10.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Část 2 - Dodávka nábytku a ostatního vybavení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této části 2 VZ je dodávka různého vybavení, zařízení a nábytku do objektu Domova sociální péče Kralovice, poskytujícího pobytové sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Součástí předmětu plnění VZ je také doprava, odborné zapojení, instalace, montáž a zprovoznění zboží, poskytování záruky za jakost a další činnosti v souladu se ZD a jejími přílohami a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 277 167 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Plzeňský kraj
IČO: 70890366
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel zohlednil zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
Zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil zásadu když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zboží s delší zárukou.
Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu když požaduje předložení dokladu o shodě.
Zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
Jiné
Zadavatel zohlednil zásadu odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 2 části. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.