Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Část 2 - Dodávka nábytku a ostatního vybavení
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.09.2023 06:25:56
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
zasíláme Vám tímto Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k veřejné zakázce s názvem „DSP KRALOVICE - VYBAVENÍ INTERIÉRŮ" v části 2 – Dodávka nábytku a ostatního vybavení.
Vysvětlení ZD je v přiloženém dokumentu „Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 25. 9. 2023“
Vysvětlení ZD bylo dnes uveřejněno v detailu příslušné části VZ v elektronickém nástroji E-ZAK:
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10686.html v sekci Veřejné dokumenty.
Zadavatel vzhledem k upřesnění zadávací dokumentace zadavatel neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
renata.janouskova@cnpk.cz
tel: +420 770 136 841


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 25.9.2023_část 2_sign.pdf (523.15 KB)