Veřejná zakázka: IT

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10672
Systémové číslo: P23V00000530
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: NÁKUP NÁBYTKU A IT Z PROJEKTU ROZVOJ MODERNÍ VÝUKY A PROSTŘEDÍ ŠKOLY GASOŠ PLASY
Datum zahájení: 07.08.2023
Nabídku podat do: 04.09.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: IT
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
dodávka ICT pro zadavatele dle technické specifikace

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 788 022 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeň-sever

Zadavatel

  • Úřední název: Gymnázium a Střední odborná škola, Plasy
  • IČO: 70838534
  • Poštovní adresa:
    Školní 280
    33101 Plasy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216592

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného veřejného zadávání, když požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Dále v Krycím listu (Příloha č. 1 ZD) zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel požaduje po dodavateli balení předmětu plnění do obalů vyrobených ze snadno recyklovatelných materiálů nebo materiálů z obnovených zdrojů nebo se musí jednat o obalový systém pro opakované použití. Všechny obalové materiály musí být ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části tvořené jedním materiálem (např. papír, plast).
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu odpovědného veřejného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 2 části. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
07.08.2023 15:28 výzva Michaela Bervidová Výzva k podání nabídek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_sig.pdf 691.31 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 2 Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 2 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru - část2_sig.pdf 638.81 KB
Zpráva o hodnocení nabídek - část 2 Zpráva o hodnocení nabídek - část 2 Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek - část 2_sig.pdf 355.39 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele - část 2 Písemná zpráva zadavatele - část 2 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele - část 2_sig.pdf 543.50 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Registr smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/26172895
VVZ https://vvz.nipez.cz/vyhledat-formular/631085fa-0fe2-4ad0-a575-888d5dfe932b
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00010672

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Axes Computers s.r.o. 25232312 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Microshop,s.r.o. 26165031 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 19.10.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Microshop,s.r.o. 26165031 Česká republika 1 674 000,00 2 025 540,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 1 674 000,00 2 025 540,00