Vážení,
jako administrátor podlimitní veřejné zakázky z názvem "NÁKUP NÁBYTKU A IT Z PROJEKTU ROZVOJ MODERNÍ VÝUKY A PROSTŘEDÍ ŠKOLY GASOŠ PLASY", zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení, si Vám dovoluji zaslat Výzvu k podání nabídek k této VZ.
Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky s celkovou předpokládanou hodnotou 4 117 361,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota části 1 - Nábytek činí 2 329 339,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota části 2 - IT činí 1 788 022,- Kč bez DPH.
Předmětem části 1 - Nábytek je dodávka školního a kancelářského nábytku a souvisejícího technického a kuchyňského vybavení pro zadavatele. Předmětem části 2 - IT je dodávka ICT pro zadavatele.
Zadávací dokumentace včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v detailu příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky) URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10670.html
Na této adrese je Zadávací dokumentace včetně všech příloh přístupná volně ke stažení po celou lhůtu pro podání nabídek.
Na adrese https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10671.html (v sekci „Veřejné dokumenty“) naleznete i případné dodatečné informace k části 1 - Nábytek. Na této URL adrese budou také podávány elektronické nabídky na část 1 - Nábytek.
Na adrese https://ezak.cnpk.cz/contract_display_10672.html (v sekci „Veřejné dokumenty“) naleznete i případné dodatečné informace k části 2 - IT. Na této URL adrese budou také podávány elektronické nabídky na část 2 - IT.
Nejpozdější termín pro podání nabídky na obě části VZ je 24. 8. 2023 v 10:00 hod.
Předem děkujeme za účast.
S pozdravem
Mgr. Bc. Michaela Bervidová
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
|