Veřejná zakázka: Materiál pro plánované aktivity projektu Plzeňského kraje - 2. vyhlášení

Informace o veřejné zakázce

Části veřejné zakázky

# Název Předpokládaná hodnota Stav
1. Část 1 - Materiál pro kempy Smart 172 038 Kč bez DPH Zadáno
2. Část 2 - Materiál pro fotoaktivity 7 107 Kč bez DPH Zadáno

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje zajistění dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO)
  • Přínos pro místní ekonomiku, komunitu
    • S ohledem na zásady odpovědného zadávání zadavatel osloví nejméně 3 potencionální dodavatele, z čehož nejméně jeden sídlí v regionu zadavatele. Požadované plnění bude sloužit pro plánované aktivity z projektu MŠMT, čímž bude podpořeno vzdělávání v regionu.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil Čestné prohlášení, že dodávané zboží splňuje podmínky dle nařízení vlády č. 481/2012 Sb., o omezení používání některých nebezpečných látek v elektrických a elektronických zařízeních (dále jen „nařízení vlády“) kterým se provádí zákon č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, v platném znění a dodávaná elektrozařízení obsahují s ohledem na ochranu lidského zdraví a životního prostředí některé nebezpečné látky (olovo, rtuť, kadmium šestimocný chrom, polybromované bifenyly a polybromované difenylethery) v homogenních materiálech pouze v množství, jež je stanoveno jako maximálně přípustné.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele_část 1 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru_část 1_sign.pdf 1.01 MB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele_část 2 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru_část 2_sign.pdf 945.44 KB
Písemná zpráva zadavatele
Záznam o výběrovém řízení_část 1 Záznam o výběrovém řízení_část 1 Dokument PDF Záznam o výběrovém řízení_část 1_sign.pdf 1.42 MB
Záznam o výběrovém řízení_část 2 Záznam o výběrovém řízení_část 2 Dokument PDF Záznam o výběrovém řízení_část 2_sign.pdf 1.51 MB
Zápis z jednání komise / zadavatele
Protokol o jednání Protokol o jednání - část 1 Dokument PDF Protokol o jednání část 1_sign.pdf 2.31 MB
Protokol o jednání Protokol o jednání - část 2 Dokument PDF Protokol o jednání část 2_sign.pdf 2.15 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Zveřejnění smlouvy uzavřené na část 1 v Registru smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/17000511
Zveřejnění smlouvy uzavřené na část 2 v Registru smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/17000943
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00008611