Veřejná zakázka: Zajištění stravovacích služeb pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky Klatovské nemocnice, a.s.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5433
Systémové číslo: P17V00000021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 31.03.2017
Nabídku podat do: 02.05.2017 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění stravovacích služeb pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky Klatovské nemocnice, a.s.
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu neurčitou k zabezpečení stravovacích služeb (léčebné výživy) pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky (dietní strava i běžné stravování) v souladu s platnou legislativou a normami kvality, včetně zajištění všech prací a služeb spojených se stravovacím provozem.

Součástí předmětu VZ jsou následující činnosti:
• příprava celodenní stravy pro pacienty a expedice na jednotlivá oddělení dle požadavků objednatele prostřednictvím tabletového systému a přepravních skříní na jednotlivá oddělení s tím, že část rozvozu je prováděna venkovními prostory po areálu nemocnice,
• příprava stravy pro zaměstnance a její výdej v závodní jídelně, distribuce stravy na určená oddělení,
• komplexní zajištění zásobování pro provoz stravovacího zařízení,
• zajištění prací spojených s provozem, úklidem stravovacího zařízení, likvidací odpadů vzniklých při provozu,
• zajištění běžné údržby stravovacího provozu a zařízení.

Bližší informace k předmětu veřejné zakázky a zadávacím podmínkám jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a v jejich přílohách.

Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na služby zadávanou ve zjednodušeném režimu podle § 129 ZZVZ.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 42 225 980 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Klatovská nemocnice, a.s.
  • IČO: 26360527
  • Poštovní adresa:
    Plzeňská 929
    33901 Klatovy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 225565

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě.

Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.

Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň

Podrobnější informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Multi-Catering s.r.o. 25927051 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
STRAVBYT s.r.o. 26325144 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 09.06.2017

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
STRAVBYT s.r.o. 26325144 Česká republika 42 133 050,00 48 453 007,50

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.01.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2017 5 111 053,05 5 877 711,55
2018 10 480 297,39 12 681 159,85
2019 10 950 429,00 13 250 019,00
2020 10 421 650,74 12 610 197,39
2021 11 446 722,39 13 850 534,10
2022 12 602 915,34 13 863 206,87
2023 1 226 275,51 1 348 903,06