Veřejná zakázka: Zajištění stravovacích služeb pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky Klatovské nemocnice, a.s.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5433
Systémové číslo: P17V00000021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 31.03.2017
Nabídku podat do: 02.05.2017 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění stravovacích služeb pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky Klatovské nemocnice, a.s.
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu neurčitou k zabezpečení stravovacích služeb (léčebné výživy) pro pacienty, zaměstnance a ostatní strávníky (dietní strava i běžné stravování) v souladu s platnou legislativou a normami kvality, včetně zajištění všech prací a služeb spojených se stravovacím provozem.

Součástí předmětu VZ jsou následující činnosti:
• příprava celodenní stravy pro pacienty a expedice na jednotlivá oddělení dle požadavků objednatele prostřednictvím tabletového systému a přepravních skříní na jednotlivá oddělení s tím, že část rozvozu je prováděna venkovními prostory po areálu nemocnice,
• příprava stravy pro zaměstnance a její výdej v závodní jídelně, distribuce stravy na určená oddělení,
• komplexní zajištění zásobování pro provoz stravovacího zařízení,
• zajištění prací spojených s provozem, úklidem stravovacího zařízení, likvidací odpadů vzniklých při provozu,
• zajištění běžné údržby stravovacího provozu a zařízení.

Bližší informace k předmětu veřejné zakázky a zadávacím podmínkám jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a v jejich přílohách.

Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na služby zadávanou ve zjednodušeném režimu podle § 129 ZZVZ.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 42 225 980 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Klatovská nemocnice, a.s.
  • IČO: 26360527
  • Poštovní adresa:
    Plzeňská 929
    33901 Klatovy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 225565

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě.

Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.

Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň

Podrobnější informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky