obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
5.1a Energetické úspory Střední školy, Horažďovice, Blatenská 313
»
část 2: Rekonstrukce kotelny, měření a regulace
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
část 2: Rekonstrukce kotelny, měření a regulace
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem stavební zakázky je rekonstrukce stávající kotelny v objektu střední školy v Horažďovicích. Stavba střední školy (dříve kláštera) je pozdně gotická budova z roku cca 1500, později barokně přestavěna v r. 1685-1709. Jedná se o kulturní památku, kat. číslo 1000126440 (prohlášeno kulturní památkou Ministerstvem kultury, chráněno od 3. 5. 1958).
V současnosti slouží jako zdroj tepla pro celý objekt střední školy centrální plynová kotelna, která se nachází v podkrovním prostoru ve východní části objektu.
Vzhledem k požadavku investora na snížení ekonomické a ekologické náročnosti provozu kotelny je proto navržena rekonstrukce kotelny, v rámci které dojde k nahrazení původních plynových kotlů za moderní kondenzační kotle s vyšší jmenovitou účinností a vyšším normovaným stupněm využití.
Nově bude jako zdroj tepla sloužit plynová kondenzační kaskáda o výkonu 3x120 kW, která bude instalována v prostoru kotelny. Kotle budou dále zajišťovat přípravu teplé vody v novém nepřímotopném zásobníkovém ohřívači TV o objemu cca 750 litrů.
Bude provedena nová regulace kotelny včetně požadovaných zabezpečovacích zařízení dle současně platných předpisů.
Uvedený popis předmětu plnění je pouze výtahem z projektové dokumentace. Předmět plnění je podrobně vymezen projektovou dokumentací vč. soupisu prací a výkazu výměr (Příloha č.3 ZD) a Návrhem smlouvy o dílo, který tvoří Přílohu č. 2 Zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Štěpánka Hamatová - administrátor VZ
e-mail: stepanka.hamatova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
26.03.2021 09:00
Datum zahájení:
08.03.2021 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software