Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění úklidových prací v objektu DOZP Horní Bříza na období 1.4.2021-31.3.2025
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 25.01.2021 14:53:56
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,
v příloze zasílám Vysvětlení ZD č. 3.

S pozdravem

Bc. Petra Matějková
odborná referentka

petra.matejkova@cnpk.cz
+420 773 051 919
+420 377 224 260

Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň | www.cnpk.cz


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3_P.docx (93.72 KB)
- Příloha č. 4_Cenová nabídka_úklid podlah a obkladů vč. souvisejících úklidových prácí z 25.1.21.xlsx (21.66 KB)
- Příloha č. 5_Cenová nabídka_mytí oken a dveří z 25.1.21.xlsx (27.25 KB)