Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Kancelářský nábytek pro Plzeňský kraj 2018 - 2019 (2.vyhlášení)
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.06.2018 11:53:02
Předmět Výzva

Vážení,
jako zadavatel podlimitní veřejné zakázky na dodávky s názvem „Kancelářsky nábytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení)“ Vám zasílám Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh k podání nabídky.

Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_display_3.html u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné vysvětlení zadávacích podmínek.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 16.7. 2018 do 9:00 hodin.

S pozdravem
Bc. Petra Matějková
odborný referent
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídek_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení) - podepsaná.doc (91.00 KB)
- Zadávací dokumentace_VZ Kancelářský nábytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení) - podepsaná.doc (232.50 KB)
- Příloha č.1 ZD_Seznam organizací Plzeňského kraje_VZ Kancelářský nábytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).xlsx (29.13 KB)
- Příloha č.2 ZD_Krycí list nabídky_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).docx (25.28 KB)
- Příloha č.3 ZD_Položkový seznam nábytku_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).docx (42.40 KB)
- Příloha č.4 ZD_Návrh rámcové kupní smlouvy_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).docx (43.39 KB)
- Příloha č.5 ZD_Vzory formulářů_VZ VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).docx (31.99 KB)
- Příloha č.6 ZD_Informace a podmínky zadavatele_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019 (2.vyhlášení).docx (53.39 KB)