Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Zajištění úklidových služeb pro DOZP Horní Bříza
Odesílatel Klára Píchová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 01.12.2016 18:17:54
Předmět Výzva k podání nabídky

Dobrý den,
zasílám Výzvu k podání nabídky na podlimitní veřejnou zakázku s názvem „Zajištění úklidových služeb pro DOZP Horní Bříza“. Zadavatelem veřejné zakázky je Domov pro osoby se zdravotním postižením Horní Bříza, příspěvková organizace, administrátorem je Centrální nákup, příspěvková organizace.
Lhůta pro podání nabídek končí dne 19. 12. 2016 v 10:00 hodin.
Listinné nabídky se doručují do sídla administrátora: Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň. Elektronické nabídky se doručují prostřednictvím E-ZAK.
Mgr. Klára Píchová
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Zadávací dokumentace_konečná.pdf (888.55 KB)
- Písemná výzva k podání nabídky (003).pdf (762.36 KB)