Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky školního nábytku pro rok 2023 pro centrálního zadavatele a organizace PK uvedené v Příloze č. 5 Výzvy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
600 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Centrální zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání, když zvolil dílčí hodnotící kritérium e) možnost dodání náhradních dílů s váhou 5%.
Dále centrální zadavatel požaduje, aby všechny obalové materiály byly ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části, tvořené jedním materiálem (např. lepenka, papír, plast, textilie).
Jiné
Centrální zadavatel vyhlásil poptávkové řízení nad rámec požadavků v systému E-ZAK, kdy nabídku mohou podat také dodavatelé, kteří nebyli přímo vyzváni. Za účelem podpory menších dodavatelů stanovil centrální zadavatel delší lhůtu pro podání nabídek než minimální, aby měli dodavatelé více času na zpracování nabídek.