Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
Pojištění majetku, přepravy, přerušení provozu a odpovědnosti Plzeňského kraje, jeho příspěvkových organizací a dalších subjektů na období 2023 - 2026
DBID: 9858
Systémové číslo: P22V00000636 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
10.08.2022
Žádost o účast podat do: 12.09.2022 10:00
Předběžnou nabídku podat do: 24.10.2022 10:00
Nabídku podat do:
30.11.2022 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Pojištění majetku, přepravy, přerušení provozu a odpovědnosti Plzeňského kraje, jeho příspěvkových organizací a dalších subjektů na období 2023 - 2026
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je pojištění majetku, přepravy, přerušení provozu a odpovědnosti Plzeňského kraje, jeho příspěvkových organizací (kulturních a sociálních institucí, zařízení a institucí zdravotních, školských
a dopravních) a dalších subjektů (zejména obchodních společností, v nichž má Plzeňský kraj majetkový podíl) po dobu 48 měsíců v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami veřejné zakázky.
Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky za 48 měsíců činí 60 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota možného využití vyhrazené změny závazku za 48 měsíců činí 6 000 000,00 Kč bez DPH.
Celková předpokládaná hodnota VZ včetně vyhrazené změny závazku činí 66 000 000,00 Kč bez DPH.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Důvod použití jednacího řízení: Jednací řízení s uveřejněním je realizováno v souladu s § 60 odst. 1 písm. c) ZZVZ.
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
66 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Plzeňský kraj
IČO: 70890366
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050458
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel zohlednil předmětnou zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Současně zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil při plnění předmětu veřejné zakázky dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO). Tyto povinnosti dodavatele jsou součástí obchodních podmínek a budou zakotveny v návrhu smlouvy předloženém dodavatelem.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil předmětnou zásadu, když požaduje, aby dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, při plnění veřejné zakázky a veškeré administrativní činnosti postupoval tak, aby minimalizoval produkci všech druhů odpadů. V případě jejich vzniku bude přednostně a v co největší míře usilovat o jejich další využití, recyklaci a další ekologicky šetrná řešení. Tato povinnost dodavatele je považována za součást Obchodních podmínek VZ.