DBID: 9006
Systémové číslo: P21V00000689 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
17.12.2021
Nabídku podat do:
10.01.2022 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Úklidové služby pro SPŠ dopravní Plzeň
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Zakázka řeší poskytování úklidových služeb v objektech SPŠ dopravní Plzeň, a to v objektech:
a) školní pavilony a domovy mládeže na adrese Karlovarská 99
b) domov mládeže na adrese Skrétova 29
Zakázka zahrnuje: pravidelný denní úklid, generální úklid v období letních prázdnin a mimořádný úklid (úklid po stavebních a malířských pracích a dezinfekci prostor)
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeň-město
Zadavatel
Úřední název: Střední průmyslová škola dopravní, Plzeň, Karlovarská 99
IČO: 69457930
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 369357
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zohlednění zásady sociálně odpovědného zadávání podle § 6 odst. 4 ZZVZ
Zadavatel zohlednil zásadu v Příloze č. 3 ZD, když požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu plnění veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ .
Dále v příloze č. 1 ZD zadavatel požaduje od poskytovatele doložení čestného prohlášení, kde se zavazuje, zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech. Zadavatel požaduje, aby dodavatel prováděl služby také prostřednictvím min. jedné osoby, která má znevýhodněné postavení: a) zdravotně
postižené osoby, b) osoby nad 55 let, c) osoby evidované na ÚP.
Zohlednění zásady environmentálně odpovědného zadávání podle § 6 odst. 4 ZZVZ
Zadavatel zohlednil zásadu ve čl. 2.6 ZD, když požaduje předložení kopií ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 9001 certifikátů vztahujících se k předmětu plnění VZ a související s opatřením v oblasti řízení z hlediska ochrany životního prostředí, které bude dodavatel používat při plnění VZ a zahrnul tyto do posouzení.