DBID:
12233
Systémové číslo:
P25V00000522Evidenční číslo zadavatele:
CN/178/CN/25
Datum zahájení:
07.11.2025
Nabídku podat do:
19.11.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY S NÁHRADNÍM PLNĚNÍM PRO PLZEŇSKÝ KRAJ 2026
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:
dodávka kancelářských potřeb s náhradním plněním pro centrálního zadavatele a organizace Plzeňského kraje na rok 2026
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
-
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
- Předpokládaná hodnota:
500 000 Kč bez DPH
Zadavatel
- Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
- IČO: 72046635
- Poštovní adresa:
- Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Zadávací dokumentace - výzva
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Žádné dokumenty k zobrazení.