Veřejná zakázka: KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY S NÁHRADNÍM PLNĚNÍM PRO PLZEŇSKÝ KRAJ 2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 12233
Systémové číslo: P25V00000522
Evidenční číslo zadavatele: CN/178/CN/25
Datum zahájení: 07.11.2025
Nabídku podat do: 19.11.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY S NÁHRADNÍM PLNĚNÍM PRO PLZEŇSKÝ KRAJ 2026
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
dodávka kancelářských potřeb s náhradním plněním pro centrálního zadavatele a organizace Plzeňského kraje na rok 2026

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 500 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy