DBID: 12144
Systémové číslo: P25V00000433 Evidenční číslo zadavatele: CN/155/CN/25 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářského papíru
Datum zahájení:
16.09.2025
Nabídku podat do:
24.09.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Výzva č. 12 - Kancelářský papír
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského papíru pro centrálního zadavatele a organizace Plzeňského kraje.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
500 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Dodávaný kancelářský papír musí být certifikován ekoznačkou EU (Ecolabel), která prokazuje, že při výrobě kancelářského papíru byla splněna všechna kritéria pro udělení ekoznačky EU (Ecolabel).