Veřejná zakázka: ČÁST 3 - Hlavní budova stoly

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 11243
Systémové číslo: P24V00000198
Jedná se o část veřejné zakázky: Pořízení nábytku pro SVK PK - III. vyhlášení
Datum zahájení: 27.03.2024
Nabídku podat do: 12.04.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ČÁST 3 - Hlavní budova stoly
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na administraci.

Stručný popis předmětu:
Předmětem této části VZ je dodávka nového nikoli repasovaného nábytku do budovy zadavatele Plzeň, Smetanovy sady 179/2. Technická specifikace a další požadavky zadavatele jsou stanoveny v Příloze č. 2 Výzvy – Technická specifikace a Příloze č. 4 Výzvy – Návrh kupní smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeň-město

Zadavatel

  • Úřední název: Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 00078077
  • Poštovní adresa:
    Smetanovy sady 179/2
    30100 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 352170

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání, když požaduje po dodavateli dodání předmětu plnění v obalech vyrobených ze snadno recyklovatelných materiálů nebo materiálů z obnovitelných zdrojů nebo předmět plnění dodá v obalovém systému pro opakované použití, a veškeré obalové materiály budou ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části (např. karton, lepenka, plast).

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky