Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení ČÁST 3 - Hlavní budova stoly
Odesílatel Lucie Křenová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 27.03.2024 07:55:12
Předmět Výzva

Dobrý den,
jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem "Pořízení nábytku pro SVK PK - III. vyhlášení", ČÁST 3 - Hlavní budova stoly, Vám tímto zasílám Výzvu k podání nabídky.

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky, dělenou na části, zadávanou mimo působnost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Zadávání této veřejné zakázky se řídí postupy pro zadávání zakázek, zařazených do II. skupiny, upravenými ve Směrnici Rady Plzeňského kraje č. 2/2024, o zadávání veřejných zakázek.

Výzva, včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v detailu příslušné části veřejné zakázky (v sekci „Zadávací dokumentace") na URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/vz00011243.

Na této adrese je Výzva k podání nabídky včetně všech příloh přístupná volně ke stažení po celou lhůtu pro podání nabídek. Na stejné adrese (v sekci „Veřejné dokumenty") pak naleznete i případné dodatečné informace. Na výše uvedené URL adrese budou také podávány elektronické nabídky.

Nejpozdější termín pro podání nabídky je 12. 04. 2024 do 10:00 hodin.
Děkujeme předem za účast.

S pozdravem
Mgr. Lucie Křenová
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídky nábytek.pdf (829,49 KiB)