Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky ostatní hygieny s náhradním plněním pro centrálního zadavatele a organizace Plzeňského kraje.
S vybraným dodavatelem bude uzavřena Rámcová dohoda v délce trvání 3 měsíců.
Předpokládaná hodnota Části 2 činí 350.000,- Kč bez DPH.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
350 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Centrální zadavatel stanovil, že se poptávkového řízení může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců dodavatele, dle zvláštního právního předpisu.
Podpora důstojných pracovních podmínek
Centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.) a mezinárodní úmluvy ILO, a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Centrální zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání, když požaduje, aby všechny obalové materiály byly ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části, tvořené jedním materiálem (např. lepenka, papír, plast, textilie atd.).