Veřejná zakázka: NÁKUP PACIENTSKÉ VANY A SPRCHOVACÍHO BOXU PRO ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ PÉČE

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10169
Systémové číslo: P23V00000027
Datum zahájení: 11.01.2023
Nabídku podat do: 02.02.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: NÁKUP PACIENTSKÉ VANY A SPRCHOVACÍHO BOXU PRO ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ PÉČE
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka zdravotnické techniky pro zadavatele – tj. dodávka pacientské vany a sprchového boxu se sprchovým pultem se splachovačem.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 657 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Stodská nemocnice, a. s.
  • IČO: 26361086
  • Poštovní adresa:
    Hradecká 600
    33301 Stod
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 231469

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      V prohlášení k OVZ (Příloha č. 5 Výzvy) zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
      V rámci Přílohy č. 5 Výzvy dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy a mezinárodní úmluvu ILO.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání ve čl. 7 Výzvy, když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.

      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu ve čl. 5.1 Výzvy, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.

      Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 Výzvy čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.01.2023 09:14 výzva Michaela Bervidová Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_sig.pdf 743.53 KB
Příloha č. 1 Vysvětlení ZD č. 1 - Příloha č.3 Výzvy - Návrh kupní smlouvy Příloha č. 1 Vysvětlení ZD č. 1 - Příloha č.3 Výzvy - Návrh kupní smlouvy - upravený 18. 1. 2023 Dokument MS Word Příloha č. 1 Vysvětlení ZD č. 1 - Příloha č.3 Výzvy - Návrh kupní smlouvy - upravený 18. 1. 2023.docx 52.06 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí o výběru_sig.pdf 733.80 KB
Písemná zpráva zadavatele
Záznam o poptávkovém řízení Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení_sig.pdf 891.94 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
EUROTEC Medical, s.r.o. 27601242 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 16.02.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
EUROTEC Medical, s.r.o. 27601242 Česká republika 617 100,00 746 691,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.