Veřejná zakázka: Část 4 - Ultrazvukový přístroj pro diagnostiku a/nebo intervence - stacionární

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 9219
Systémové číslo: P21V00000902
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: ZDRAVOTNICKÉ PŘÍSTROJE PRO ROKYCANSKOU NEMOCNICI, A.S. - ZOBRAZOVACÍ TECHNIKA
Datum zahájení: 08.04.2022
Nabídku podat do: 11.05.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 4 - Ultrazvukový přístroj pro diagnostiku a/nebo intervence - stacionární
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění části 4 VZ je dodávka 1 ks ultrazvukového přístroje pro diagnostiku a/nebo intervence - stacionárního.
Součástí předmětu plnění VZ je také doprava do sídla zadavatele, odborné zapojení a zprovoznění přístroje, zaškolení obsluhy a poskytování záručního servisu v souladu se ZD a jejími přílohami a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 146 500 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Rokycany

Zadavatel

  • Úřední název: Rokycanská nemocnice, a.s.
  • IČO: 26360900
  • Poštovní adresa:
    Voldušská 750
    33701 Rokycany
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 482551

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel zohlednil zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
      Zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 5 částí. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF 9_Rozhodnutí o výběru_část 4_sign.pdf 611.30 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele - část 4 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_část 4_sign.pdf 594.71 KB
Zápis z jednání komise / zadavatele
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek_část 4_sign.pdf 744.42 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky