Veřejná zakázka: OOPP pro SÚS PK (2019)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 7031
Systémové číslo: P19V00000082
Datum zahájení: 29.01.2019
Nabídku podat do: 07.02.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: OOPP pro SÚS PK (2019)
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Dodávka OOPP pro SÚS PK na rok 2019

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 700 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72053119
  • Poštovní adresa:
    Koterovská 462/162
    32600 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 207321

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF ZD - OOPP_.pdf 393.66 KB
Příloha č. 1-vzorové dokumenty Příloha č. 1-vzorové dokumenty Dokument MS Excel Příloha č. 1-vzorové dokumenty .xlsx 22.40 KB
Příloha č. 2 - návrh smlouvy Příloha č. 2 - návrh smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 2 - návrh smlouvy .docx 49.15 KB
Příloha č. 3 -položkový seznam prostředků OOPP Příloha č. 3 -položkový seznam prostředků OOPP Dokument MS Excel Příloha č. 3 -položkový seznam prostředků OOPP.xlsx 16.30 KB
Příloha č. 4 - seznam požadovaných vzorků OOPP Příloha č. 4 - seznam požadovaných vzorků OOPP Dokument MS Excel Příloha č. 4 - seznam požadovaných vzorků OOPP .xlsx 11.33 KB
Vzor objednávky - OOPP (2019) Vzor objednávky - OOPP (2019) Dokument MS Word Vzor objednávky - OOPP (2019).doc 66.50 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
29.01.2019 15:10 výzva Ludmila Kvardová Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Záznam o poptávkovém řízení Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení - OOPP.pdf 277.87 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová dohoda Rámcová dohoda Dokument MS Word Rámcová dohoda OOPP 2019 – ke zveřejnění.docx 48.02 KB
Příloha č.1 -položkový seznam prostředků OOPP Příloha č.1 -položkový seznam prostředků OOPP Dokument MS Excel Příloha č.1 -položkový seznam prostředků OOPP.xlsx 16.63 KB
Vzor objednávky - OOPP (2019) Vzor objednávky - OOPP (2019) Dokument MS Word Vzor objednávky - OOPP (2019).doc 64.00 KB
Zápis z jednání komise / zadavatele
Protokol o jednání hodnotitele Protokol o jednání hodnotitele Dokument PDF Protokol o jednání hodnotitele.pdf 151.68 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
MV Company Accountancy s.r.o. 27975461 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.02.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MV Company Accountancy s.r.o. 27975461 Česká republika 1 700 000,00 2 057 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 15.01.2020
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH
2019 1 870 000,00