Veřejná zakázka: Signalizační zařízení do domova pro seniory

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6831
Systémové číslo: P18V00000786
Datum zahájení: 23.10.2018
Nabídku podat do: 07.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Signalizační zařízení do domova pro seniory
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace signalizačního zařízení dle požadavku zadavatele

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 040 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Centrum sociálních služeb Tachov, příspěvková organizace
  • IČO: 00377805
  • Poštovní adresa:
    Americká 242
    34701 Tachov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 346296

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Elektronické nabídky lze podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/).

Listinné nabídky se doručují do sídla administrátora: Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň.

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č.1 Příloha č. 1 Výzvy - Krycí list nabídky Dokument MS Word 1 Příloha č. 1 Výzvy - Krycí list nabídky.docx 29.08 KB
Příloha č.2 Příloha č. 2 Výzvy - Prohlášení o kvalifikaci Dokument MS Word 2 Příloha č. 2 Výzvy - Prohlášení o kvalifikaci.docx 31.20 KB
Příloha č.3 Příloha č. 3 Výzvy - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word 3 Příloha č. 3 Výzvy - Seznam poddodavatelů.docx 31.45 KB
Příloha č.4 Příloha č. 4 Výzvy - Návrh kupní smlouvy Dokument MS Word 4 Příloha č. 4 Výzvy - Návrh kupní smlouvy.docx 37.27 KB
Příloha č.5 Příloha č. 5 Výzvy - Pokyny zadavatele Dokument MS Word 5 Příloha č. 5 Výzvy - Pokyny zadavatele.docx 43.82 KB
Příloha č.6 Příloha č. 6 - Signalizační zařízení Dokument MS Excel 6 Příloha č. 6 Výzvy - Signalizační zařízení.xls 47.50 KB
Výzva Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 6.84 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
23.10.2018 13:35 výzva Jan Kronďák Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
31.10.2018 14:07 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lukáš Reimann Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o výběru nabídky Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Rozhodnutí o výběru nabídky.pdf 719.94 KB
Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení.pdf 961.93 KB
Protokol o jednání Příloha Záznamu o poptávkovém řízení Dokument PDF Protokol o jednání.pdf 1.39 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 06.12.2018 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
APOS BRNO s.r.o. 46980709 Česká republika Ne
PROMOS spol. s r.o.  projekce, montáže, servis 42866103 Česká republika Ne
ZPT Vigantice spol. s r.o. 48396044 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 27.11.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
PROMOS spol. s r.o.  projekce, montáže, servis 42866103 Česká republika 748 470,00 905 648,70

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.