Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku prostřednictvím systému eShop pro centrálního zadavatele, Plzeňský kraj a organizace Plzeňského kraje.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
elektronické nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz) v detailu této VZ
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
16.05.2018 14:53 | výzva | Petra Matějková | Výzva |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 |
Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 Zadavatel prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 6.6.2018 do 9:00hod. |
Vysvětlení ZD č.1.docx | 28.19 KB |
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení | Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení | Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení - podepsáno.doc | 58.50 KB |
Písemná zpráva zadavatele_VZ Kancelářsky nábytek PK 2018-2019 | Písemná zpráva zadavatele_VZ Kancelářsky nábytek PK 2018-2019 | Písemná zpráva zadavatele_VZ Kancelářský nábytek PK 2018-2019.docx | 30.56 KB |