Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Kancelářský nábytek pro Plzeňský kraj 2018 - 2019
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.05.2018 14:53:15
Předmět Výzva

Vážení,
jako zadavatel podlimitní veřejné zakázky na dodávky zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení s názvem „Kancelářský nábytek pro Plzeňský kraj 2018 - 2019“ Vám zasílám Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh k podání nabídky.

Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_display_3.html u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné vysvětlení zadávacích podmínek.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 31.5. 2018 do 9:00 hodin.

S pozdravem
Bc. Petra Matějková
odborný referent
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídek_VZ Kancelářsky nabytek PK 2018-2019-podepsaná.doc (96.00 KB)
- Zadávací dokumentace_VZ Kancelářský nábytek PK 2018-2019-podepsaná.doc (240.00 KB)